Friday 10 February 2012

Kehidupan baru.

Baru-baru ni,aku stalk facebook kau.
Aku nampak kau ada rapat dah dengan budak baru.
LELAKI.
Yaa.. Aku memang dah tak ada kena mengena dah dengan hidup kau.
Tapi aku still teringat kat kata-kata kau dulu .
'Aku tak percaya lelaki lain selain kau. Sumpah'
See? 
Sebab tu lah aku susah nak percayakan kau balik.
Alhamdulillah aku tak teruskan balik perhubungan kita dulu. 
Sebab kau sememangnya perempuan yang dah tak kenal apa itu erti cinta yang sebenar.
Bagi kau, cinta tu hanyalah mempunyai seseorang disisi kau untuk dimanjai.
Kau dah lupa benda yang paling penting dalam sesuatu perhubungan,
Yaitu 'Keikhlasan'.
Papehal,aku hope kau happy dengan budak tu. Walau aku tak tau apa cita kau dengan 'Budak punca kita break' tu.
Haha. 
Aah. Fuck all of this shit.
Aku nakkan kehidupan baru. 
Aku malas nak berkawan dengan orang yang suka menipu diri sendiri.
Lagi-lagi nak ada perhubungan.
I regretted having a relationship with you .
GTFO.
p/s: There will be no F'ing post about you anymore. Because you know what?
I don't F'ing care about your life anymore.

12 comments:

  1. sabar k zzan..
    aqu tou per prasaan ko..
    coz.. aqu pon p'nah raser per yg ko raser..
    lagy pon.. dier tuh pon daa bnyak brubah..
    lepas ko ngn dier daa x der paper..
    aqu daa x knl dier..
    x tou btol ker nie dier..
    hurmm..
    per² hal..
    ko sabar jer..
    aqu tou betaper sakit nyer ko..
    sumer tuh.. aqu p'nah raser..
    pompan nie ssh tol nak fhm kan..?

    ReplyDelete
  2. Man, :)
    aku bukan nak burukkan kawan kau tu. tapi kau sendiri boleh nampak kan?
    Kau sendiri boleh nampak kan yang dia memang dah berubah jadi lain gila.
    alasan dia apa? Sebab break dengan aku? haha
    wehh. Kalau tu alasan dia, Why aku sekarang still single? Dari tarikh kitorang break sampai sekarang, AKU yang single. Dia?
    Duduk happy dengan Ayie dia.
    Sapa yang happy lepas break wei? Siapa? Aku ke Dia?
    Yep. Perempuan memang susah nak paham. Tu aku tak couple2 dah lepas break. Sebab perempuan sekarang banyak yang dah tak paham apa tu cinta sejati.:)
    Papehal,kau kirim salam ah kat dia.

    ReplyDelete
  3. yer btol..
    mmg ssh nak phm pompan..
    ko nak tou skarang yg dier..
    couple 2 org in same time..
    1. ayie.. (bakal break maybe)
    2. rahimi ( http://www.facebook.com/Eamy96 )

    mak dier x setuju ngn rahimi n x suker dier b'hubungn ngn ayie also rahimi..
    mak dier suker ko jer..

    ReplyDelete
  4. Haha. Pergi mampos lah dia tu.
    tu aku cakap. Dia dah tak kenal ape tu cinta.
    so sekarang,lantak dia. aku dah tak kisah tahap gaban dah kat dia tu.
    nak tunggu aku konon. haha
    nasib baik lah tak terbukak hati aku kat dia. hahahahahaha

    ReplyDelete
  5. to lukman : thanks tak cakap depan-2 :') sumpah sedih bila kau cakap mcm nihh tp takpe aku paham :']

    to azzan : sumpah aku bukan nak maenkan pasaan kau weh . rahimi tuh yg buat aku nak start bercinta dgn lelaki doe . kalo tak aku tak terima weh sumpah aku cakap !!!!!!! tanak percaya okay thanks pergi mampos ? betol kau nak okayyy ! kau taknak percaya aku sudah wehh , tapi apa yg aku tahu .... ibu tetap pilih kau . weh . kau benci aku kan ? kau pergi buat new post . letak pic aku letak name penoh aku !!!!!!!!!!!!!!! and then cerita pasal PEREMPUAN YG SIAL YG SELALU MAINKAN PASAAN pompuan !

    ReplyDelete
  6. eh,cakap tanak tengok blog ni dah? hahah

    ReplyDelete
  7. to zahidaa..
    i'm so sorry..
    aqu x sanggup tengok ko ngn ayie..
    atau pon ngn rahimi..
    walaupon dier my best friend..
    klou aqu..
    setuju ngn mak ko..
    aper yg mak ko cakap..

    #aqu harap korg dapat b'satu balik..
    sorry ganggu korang..

    ReplyDelete
  8. azzan: kau fikir kau jeh stalker . aku tak arh . suka hati aku lah weh !


    lukman : jap , knpe pulak dgn bff kau tuh kau tak setuju ?

    # what ? nak back balik dgn budak yg salu cari gadoo secare tiba-2 nihh ? adoiii , tgu dia nihh jenis tak memaki org tak tentu hala baru aku terima kott --"

    ReplyDelete
  9. Bro bro bro.
    Aku yang tengah bergado dengan kau. BUKAN BFF kau. So tak payah lah sangat nak begado denganbff kau dari kecik .
    Diorang takde kene mengene pun lah.
    ooooooh! jap jap!
    'what ? nak back balik dgn budak yg salu cari gadoo secare tiba-2 nihh ? adoiii , tgu dia nihh jenis tak memaki org tak tentu hala baru aku terima kott '
    jap. Bila aku nak dengan kau balik? Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuu tak malu

    ReplyDelete
  10. wehh babi ! kau ingat aku nih perasan mcm kau kee bodoh ?
    aku cakap jee kan . aku keee kau yg perasan sebebnanye bengap ?
    sengal gelabah gila babi dol jantan nih .

    ReplyDelete
  11. macam kau tak penah panggil aku mcm tuh bila kau tgah marah .
    hmm , kay sorry . bye

    ReplyDelete