Friday 22 July 2011

Aku, Dia dan Cinta . II

Lepas break,aku rase kosong. sumpah ah. kosong.
ni ke rase lepas kene break dengan pasangan hidup yang kite amat cinte?
ni ke perasaan yang perlu dijiwai oleh artis-artis untuk melakonkan watak yang berkaitan dengan perpisahan?
Yaa Allah. betape peritnya kehilangan dia di sampingku.
aku tahu,kebanyakkan orang akan menggangap bahawa ini adalah cinta monyet . apakah mereka tidak pernah merasakan yang mereka dah jumpa apa yang mereka cari-carikan selama ni? Cinta.Cinta.Cinta.
Aku menyesal. aku menyesal sebab tak pernah nak menghargai dia. aku menyesal sebab aku tak pernah nak bahagiakan dia.
aku menyesal.
tapi,nasi sudah menjadi bubur. apa yang ku katakan padanya,hanya akkan menimbulkan isu untuk berbalah.
maakkan aku. Aku cuma tidak dapat menerima tekanan,beban yang dilemparkan dekat aku lepas berpisah ni weh. sumpah a..
aku rindukan kau weh..
dah takde sape nak kejut aku kalau aku bangun lambat.
dah takde sape nak marah aku kau aku buat salah
dah takde sape aku nak luahkan perasaan sedih aku.
dah takde sape dah yang boleh bagi aku epy if aku sedih. takde sape.
macam kehidupan aku yang dulu.
takde sesape. kecuali keluarga dan kawan.
aku bukan lah seorang lelaki yang mempunyai rupa seperti artis-artis.
aku bukanlah seorang lelaki yang mempunyai kekayaan seperti datuk-datuk
aku bukanlah seorang lelaki yang mempunyai bakat seperti penyanyi.
tetapi aku mampu memberikan kau kasih sayang n cinta sepenuh hatiku kepada dia.
dan terbukti, cinta dan kasih sayang,tidak akan menjamin kebahagiaan pasangan :)
aku hope kau yang bace ni,maafkan segala kesilapan aku. halalkan makanminumku. thx :')

0 comments:

Post a Comment