Friday 4 October 2013

Sikap yang tak patut dimiliki.

Mungkin kau bukan milikku.
Mungkin kau bukan kekasihku.
Aku tengah cuba untuk melupakan kau.
Aku berterima kasih kepada takdir yang membuatkan aku sentiasa sibuk dengan kerja, membuatkan aku dapat melupakan kau seketika.
Ya.
Aku memang fake.
Aku akui.
Sebab itu la yang sentiasa menolong aku untuk menjadi kuat meneruskan kehidupan, lupakan masalah.
Maaf kerana aku dingin.
Ini kerana aku mempunyai perasaan yang amat dalam terhadap kau.
Maaf kerana egoku.
Ini kerana terlalu mudah untuk aku jatuh hati dengan orang yang salah, membuatkan egoku yang sering menyokong agar aku tidak lari dari jalan yang benar.
Maaf kerana percakapanku pada waktu malam itu,
Kerana sesungguhnya, hanya Allah yang tahu betapa sebak hatiku untuk ditahan.
Maaf.
Maaf kerana aku jatuh apabila melihatkanmu.

0 comments:

Post a Comment