Monday 13 February 2012

Ending.

Wahai Nurul Zahidah Binti Abdul Wahab (sekali lagi) ,
Kau tengah bergaduh dengan aku kee..dengan kawan baik kau?
Dengan aku kan?
So ape yang nak dikaitkan dengan diorang nye?
Dah diorang kawan kau, diorang berhak lah nak suarakan pendapat diorang.
Untuk kebaikan kau jugak kan?
Kalau kau jadi diorang confirm kau jugak buat benda sama!
Back to the topic, KAU gaduh dengan AKU. Bukan Lokman, bukan Dila!
So nak maki,maki aku. bukan diorang.
Aku bukan nak backup kawan baik kau. Tapi kalau kau buat macamni at diorang,diorang terasa bai.
Kalau kau terasa,kau bising.
ni nak bagi orang yang selalu ada kat samping kau terasa pulak?
Bernas betul idea kau.
So kalau aku lah kan,aku delete balik post pasal diorang :D
By the way,
Kau maki aku ke? haha
tak terasa langsung weh? Apa ni. Cakap selalu gadoh dengan lelaki? haha
AL-MAKLUMLAH, kau tu ada je orang nak mintak couple dengan kau!. hahaha!!
Oh! and sapa yang cakap aku perfect? Sapa?
Kau je yang pikir aku perfect kot?
Sape kate aku kaye sume?
Kau je yang melebih-lebih aku rasa?
Dah la weh, aku dah penat dengan sandiwara tak betul ni. 
Oh oh! And kata-kata kau kat comment aku tu,
'what ? nak back balik dgn budak yg salu cari gadoo secare tiba-2 nihh ? adoiii , tgu dia nihh jenis tak memaki org tak tentu hala baru aku terima kott --"'
SAPE YANG NAK 'Back Balik' dengan kau?
Boleh tak jangan nak terperasan dekat sini?
Kalau aku nak couple balik pun, Amik masa lama broo!
Tak macam kau! haha
'Tertutup hati' lah apa lah. haha
Last-last kau jugak yang dah couple dengan dua orang lepas kita putus. haha

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Siapa cakap aku nak kau?
    budak bakery tu? Haha. its just a joke at my work.
    dah. aku malas nak bergaduh.
    Aku malas nak amik tau pasal kau dah. hope kau happy dengan dia.
    So,GTFO from my blog okay? :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete