Tuesday 14 February 2012

Seriously,cukup.

Ieda,
Aku dah penat. Serius.
Aku dah penat nak layan semua ni do.
Aku dah malas.
So kau teruskan jelah hubungan kau dengan bf baru tu.
Aku just macam kena tipu. Yela,kan kau pernah cakap yang kau nak tunggu aku.
Tu la aku jadi camni.
Dah.
Sekarang,kau terukan dengan hidup kau,
and aku dengan hidup aku.
Okay?
By the way, lepas ni kita dah tak ada apa-apa.
Not even a friendship.
I just can't accept you in my life anymore.Just like you..right?
So, we continue with our own journey without thinking of this drama okay?
Seriously, i had it enough.
Im sorry for what i did to you.
im sorry for what i said to you before.
Thanks.
Hope you will be happier with him than me.
Goodluck. 
Oh, and take care Beary for me.

7 comments:

  1. sedihh pulak aku baca ayat mamat ni . okeyy zan tengah feeling ni . dilaaa , baik jgn kacaw . kang kau yang kena . jom lariiiiiiiiiiii ! ghahaha :D

    ReplyDelete
  2. for your information aku dah break dgn dye . sbb aku dah penat nak dgr kau tuh memara aku lagi . hatii aku nih sakit weh .
    hmm mmg aku tahu hati aku lagi sakit tp faham lah sikit care kau nak bercakap tuh dah teruk doe ,.
    hmm suka haty kau lah . taknak kawan sudah yg penting aku takkan pernah anggap kau musuh aku .
    kbye . assalammualaikum . thanks for everything

    ReplyDelete
  3. Dila, yup. Memang aku tengah feeling. And dah penat dengan semua ni.
    Ieda,Asal kau break?
    aku dah cakap kan yang aku dah malas nak layan semua ni?
    Aku takkan kacau kau dah lah.
    Jangan risau.
    So, kau pergi lah kejar dia. Okay?
    Kau sendiri jugak yang cakap dia sorang je boleh bukakkan hati kau. Then,kau nak lepaskan dia macam tu je?
    Baik kau kejar dia. : )
    Goodluck.

    ReplyDelete
  4. dah stop . buat hal masing-2 . better right ? takde gaduh , takde nak maki maki , takde nak sakit hati semua . okeyy :)

    ReplyDelete
  5. aku dah malas paham ? hmm , hope kau bahagia jalani hidup kau kay ?
    lgpun byk yg menyokong kau kay bye salam

    ReplyDelete
  6. Itulah kau.
    Sikit-sikit terasa. hm. bye.
    Dila,tu la yang aku cakap . -____________________-

    ReplyDelete
  7. mcm kau tak pernah tersa kan -,-"
    haihhh ,

    ReplyDelete